Стратегија комуникације у општини Мркоњић Град

Административна служба општине Мркоњић Град у сардањи са ОСЦЕ-ом организовала је округли сто на тему ''Стратегија комуникације у општини Мркоњић Град и акциони план за 2013.годину''

У сарадњи са ОСЦЕ-ом запослени у Административној служби општине у јуну 2009. године започели са провођењем компоненте Медији и комуникација, а у оквиру иницијативе  ''Локално је примарно''.  Као резултат те сарадње, прије више од двије године, у јуну 2010. године усвојена је ''Стратегије комуникације'', када се и почело са њеном примјеном.

''Циљ постојања једног оваквог документа јесте да дефинише начине интерне и екстерне комуникације у општини, као и да олакша комуникацију локалне власти са грађанима и помогне им да остваре заједничке циљеве за добробит цијеле заједнице.  Такође регулише и питања интерне комуникације и њену примјену  у самој општини'', рекла је службеник за односе са јавношћу у општини Мркоњић Град Сњежана Ћусо. Додајући да ће се акционим планам за 2013.годину  акценат ставити на побољшање интерне и екстерне комуникације у општинској Административној служби, изградњи визуелног идентитета општине, те јачању односа са медијима, цивилним друштвом, невладиним организацијама  и мјесним заједницама.

Предраг Кокеза, директор Гимназије истакао је да је општина Мркоњић Град доста узнапредовала када је информисаност у питању и предложио да  се отвори фејзбук профил општине, као један од савремених видова комуникације који је све више у употеби и тако допринесе још бољој информисаност.

Округлом столу  присуствовали су представници јавних установа и предузећа, основних и средњих школа, невладиних организација и мјесних заједница.

_______________________________________________________________________

ЛОКАЛНЕ НОВОСТИ- Један од начина комуникације који је настао као резултат постојања Стратегије јесте билтен општине ''Локалне Новости''. Издавањем билтена побољшана је комуникација између грађана и администрације, као и бољи доток информација ка грађанима као крајњим корисницима. Намијењен је бројним циљним групама; грађанима, запосленима у јавним установама и предузећима, привредницима, НВО, као и запосленима у општинској управи. Има модеран графички дизајн, садржи доста фотографија и доступан је у штампаном облику и на интернету. Основни фактори успјеха билтена су посвећеност професионализму, припреми, изради и дистрибуцији. Велика захвалност такође припада и новинарима  сарадницима чији рад је волонтерски.

  • 28.11.2012. године

Коментари


:) :D ^_^ *_* :P :( :| xD